کد خبر: ۱۲۹۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای وضعیت جوی سه روز آینده را پیش بینی کرد.
ناطقان: سازمان هواشناسی در اطلاعیه ای اعلام کرد:برای امروز در استان های زنجان، جنوب استانهای اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی،  بارش باران گاهی با رعد و برق و در ارتفاعات بارش برف در استانهای، کرمانشاه، کردستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری،  همدان، قزوین، اصفهان، فارس، شمال و شرق خوزستان،کرمان، جنوب یزد، بارش باران گاهی با رعد و برق در ایلام و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در  برخی مناطق خوزستان پیش بینی می شود.

برای فردا نیز بارش برف و باران در استانهای زنجان، کردستان، جنوب استانهای اردبیل،  آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در کرمانشاه، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، قزوین، ارتفاعات البرز در استانهای البرز، تهران و سمنان، بارش باران گاهی با رعد و برق در استانهای گیلان، ایلام، خوزستان، برخی نقاط استانهای خراسان رضوی و خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان، دور از انتظار نیست.

همچنین در روز شنبه نیز  بارش برف و باران در استانهای زنجان،کردستان، جنوب استانهای اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف در کرمانشاه، همدان،مرکزی، چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، غرب مازندران، بارش باران در استانهای گیلان، قم، اصفهان، کرمان، یزد، شمال هرمزگان، بارش باران همراه با رعدوبرق و وزش باد درمناطق مستعد بارش تگرگ در استانهای ایلام، خوزستان، بوشهر و فارس پیش بینی می شود.

با توجه به وزش باد شدید در نیمه شرق کشور در روز شنبه برای برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می شود.

همچنین پیرو اطلاعیه شماره ۱۰۲ مورخ ۹۶/۱۲/۰۲  ویژه ارتفاعات دنا و مناطق اطراف به اطلاع میرساند:

در حال حاضر در منطقه ابرهای جوششی با ارتفاع پایه ابر حدود ۳۰۰۰پا (۹۱۵ متر ) همراه با بارش باران و در  ارتفاعات منطقه بارش برف و با توجه به وزش باد شدید همراه با کولاک برف می باشد. این شرایط تا پایان روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت. اوایل روز جمعه وضعیت هوا به طور موقت بهبود یافته ولی مجددا از بعد از ظهر افزایش ابر (ابرهای سطوح پایین)  و بارش باران و برف در منطقه شروع شده که تا اواخر وقت روز جمعه و صبح شنبه ادامه داشته این شرایط به تدریج از صبح شنبه در منطقه تشدید شده و بارش برف همراه با کولاک برف، مه غلیظ برای ارتفاعات منطقه پیش بینی می شود.  

بر اساس مدلهای هواشناسی و داده های رادیو سوند تراز دمای صفر درجه طی امروز و فردا حدود ۷۰۰ میلی باری (۳ کیلومتری از تراز دریا) خواهد بود.

کمینه دما شهر یاسوج صبح  امروز ۷ درجه سیلسیوس بوده و  بیشینه دما شهر یاسوج امروز   ۱۲ درجه سیلسیوس، کمینه دما شهر یاسوج  صبح فردا  ۳ درجه سیلسیوس، بیشینه دما شهر یاسوج فردا  ۱۱  درجه سیلسیوس پیش بینی می شود.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین