کد خبر: ۱۲۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
باتوجه به شدت گرفتن اختلافات میان سرمربی و مدیریت باشگاه استقلال خوزستان، احتمال جدایی ویسی از آبی پوشان وجود دارد.
ناطقان: استقلال خوزستان در حالی باید روز شنبه در آزادی به مصاف پرسپولیس برود، که این تیم پیش از این دیدار حساس با مشکلات بسیاری مواجه بوده است.

در ابتدا بازیکنان استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالبات برای پنج روز در تمرینات حاضر نشدند و دست به اعتصاب زدند و بعد هم روز گذشته در حالی که قرار بود کاروان استقلال خوزستان به تهران سفر کند، پرواز آبی پوشان با نظران مدیران باشگاه به یکباره لغو و به امشب(جمعه) موکول شد تا به جای این که آخرین تمرین استقلالی ها در تهران باشد، در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود؛ بر این اساس بازیکنان که آماده این سفر بودند، به خانه هایشان برگشتند و این موضوع ناراحتی بسیار آنها را در برداشت.

همچنین ویسی روز گذشته و ساعتی قبل از پرواز تیم، بدون اطلاع باشگاه به تهران رفت وحتی گفته می شود باتوجه به اختلافات بسیار بین این مربی و مدیریت، احتمال قطع همکاری ویسی و باشگاه نیز وجود دارد و ممکن است بازی با پرسپولیس بدون حضور ویسی برگزار شود.

ویسی و مدیریت باشگاه طی چند روز گذشته خطاب به یکدیگر مصاحبه هایی انجام داده اند که تمام آن ها حاکی از اختلافات بسیار میان آن ها است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین