کد خبر: ۱۲۹۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت که تا این لحظه به دلیل وضعیت جوی امکان اعزام نیرو و پرواز بالگردها برای عملیات جست و جو در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج ممکن نیست.
ناطقان: شاهین فتحی در مورد وضعیت ادامه عملیات جست و جو در محل سقوط هواپیمای تهران-یاسوج اظهار کرد: از شب گذشته تا صبح امروز در منطقه بارندگی بود و در حال حاضر در ارتفاعات نیز بارندگی داریم. امیدواریم که وضعیت جوی بهتر شود تا بتوانیم اقدام کنیم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: جلساتی با کاپیتان‌های مستقر برای بررسی وضعیت جوی داشتیم. دقایقی دیگر هم جلسه مشترکی برای بررسی وضعیت، با استاندار و نمایندگان ارتش داشتیم؛ اگر وضعیت جوی اجازه دهد بالگردها را استفاده می‌کنیم اما اگر هوا به همین صورت باشد امکان پرواز بالگرد نخواهد بود و همین طور تا این لحظه امکان اعزام نیروها به ارتفاعات هم مقدور نیست.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین