کد خبر: ۱۲۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از شناسایی و انهدام سه فقره باند آدم ربایی اتباع خارجی طی چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت:در این عملیات‌ها ۱۹ نفر از اتباع بیگانه از چنگال گروگانگیران رها شدند.
ناطقان: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت، از شناسایی و انهدام سه فقره باند آدم ربایی اتباع خارجی طی چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۱۹ نفر از اتباع بیگانه از چنگال گروگانگیرها رها شدند.

حسین سلامی اظهار داشت: با دستور قضائی و تلاش مامورین پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان، ضربه به باند‌های مذکور در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

دادستان جیرفت با اعلام اینکه در این رابطه ۹ متهم دستگیر شده اند، افزود: در عملیات‌های انجام شده مقادیری سلاح و مهمات به همراه ۵ دستگاه خودروی حمل اتباع بیگانه کشف و توقیف شده است.

دادستان جیرفت عنوان کرد: دستگاه قضایی با هرگونه ناامنی با قدرت برخورد خواهد کرد و متخلفان و ناامن‌کنندگان منطقه و سلب کنندگان آسایش و امنیت مردم را به سزای عمل خود خواهد رساند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین