کد خبر: ۱۲۹۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
در حالی که تصور می شد گوگل در حال طراحی حالت تیره یا دارک مود برای استفاده در سیستم عامل اندروید است، این مساله توسط شرکت مذکور تکذیب شده است.
ناطقان: به نقل از ورج، به دنبال ارسال مطلبی توسط یکی از برنامه نویسان گوگل در یک از فوروم ها یا مجامع آنلاین این شرکت به نام ایشو تراکر، برخی کاربران سیستم عامل اندروید تصور کرده بودند که  قرار است حالت دارک مود به اندروید اضافه شود تا استفاده از سیستم عامل یادشده در شب تسهیل شود.

مطللب یادشده در ماه نوامبر ارسال شده بود و در قالب آن فردی پرسیده بود امکان افزوده شدن حالت دارک مود برای افزایش عمر باتری گوشی های اندرویدی وجود دارد. این امر از آنجا اهمیت دارد که نمایشگرهای OLED گوشی های هوشمند جدید مصرف باتری به مراتب بالایی دارند و کاهش میزان مصرف باتری آنها برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است.

یکی از کارمندان گوگل در پاسخ گفته بود که مهندسان این شرکت این قابلیت را به اندروید افزوده اند و در عرضه نسخه بعدی اندروید قابلیت یادشده در دسترس خواهد بود.

اماحالا گوگل به طور رسمی اعلام کرده که اعلام چنین خبری اشتباه بود و حاصل یک اشتباه ارتباطی محسوب می شود و قرار نیست نسخه بعدی اندروید مجهز به حالت دارک مود باشد. البته در این نسخه برخی به روزرسانی ها مانند ارتقای فناوری شناسایی چهره در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین