کد خبر: ۱۲۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
عصر دیروز حین درمان مصدومی در بیمارستان بناب، درگیری میان پزشک و همراه بیمار رخ داده و منجر به بیهوش شدن پزشک می‌شود.
ناطقان: «اسکویی» فرماندار بناب در جلسه ی کارگروه میراث فرهنگی در محل فرمانداری  ضمن تایید ضرب و شتم یک پزشک در بیمارستان امام خمینی(ره) بناب اظهار کرد: پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) بناب در حین درمان بیماری که دچار شکستگی در ناحیه سر شده بود، از طرف همراه بیمار مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفته و پس از برخورد به دیوار بیهوش شده بود. 

وی با اشاره به این‌که این عمل زشت و قبیح زیبنده شهرستان نیست، گفت: این موضوع را توسط مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم، تا برخورد جدی در این زمینه داشته باشند. 

فرماندار بناب افزود: نباید کمبود امکانات در بیمارستان موجب رخداد چنین حوادثی شود. 

«سنبل ساعی»، مادر فرد حادثه دیده در تشریح این حادثه گفت: پزشک عصبانی با برخورد تند، مصدوم و خانواده من را  بیرون کرد و این بد رفتاری پزشک باعث درگیری لفظی و زد و خورد شد. 

وی یادآور شد: پزشک با دستکشی که در دست داشت یک سیلی به پسرم زد و  با این عمل باعث تحریک فرزندم شد و متعاقباً پسرم  فقط با هل دادن پزشک باعث برخورد وی با دیوار شد. 

حال عمومی پزشک بیمارستان هم‌اکنون مساعد است و مصدوم و برادر وی جهت سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می‌برند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین