کد خبر: ۱۲۹۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد گفت: پس از کشف ۲۸ کیلوگرم شیشه توسط ماموران نیروی انتظامی و در حین بازداشت متهم اصلی و همدستان وی، متهم ردیف اول پیشنهاد انتقال سه دانگ یک خودروی لوکس به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال را می‌دهد.
ناطقان: محمد قیومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نظرآباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان درباره جزئیات خبر کشف و ضبط بیش از ۲۸ کیلوگرم شیشه در این شهرستان گفت: بر اساس رصد اطلاعاتی ماموران ناجا محرز شده بوده که یکی از ساکنان شهرستان‌های غربی کشور به عنوان یکی از عناصر اصلی تولید و توزیع مواد روانگردان در تهران و استان‌های همجوار فعالیت می‌کند.

وی گفت: با اعلام خبر فعالیت این فرد به همراه دو همدست دیگر وی در یکی از روستا‌های نظرآباد، دستور قضایی برای شناسایی و بازداشت متهمان صادر شد که عوامل نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمندانه ضمن بازداشت متهمان از محل فعالیت آن‌ها مقدار ۲۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه و یک قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

قیومی به پیشنهاد متهم ردیف اول پرونده به ماموران نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در حین بازداشت متهم اصلی و همدستان وی، متهم ردیف اول پیشنهاد انتقال سه دانگ یک خودروی لوکس به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال را می‌دهد که با وظیفه‌شناسی و احساس مسئولیت ماموران نیروی انتظامی مراتب گزارش و در پرونده متهم درج شده است.

وی همچنین توضیح داد: برای این ماموران نیروی انتظامی به دلیل رد پیشنهاد رشوه و وظیفه‌شناسی از حفاظت اطلاعات ناجا درخواست تشویق شده است.
منبع: میزان
برچسب ها: شیشه ، نظرآباد ، قاچاق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین