کد خبر: ۱۲۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
در سال‌های اخیر شرکت‌های خدماتی نظافت به کمک صاحب خانه‌ها برای سرعت بخشیدن به روند خانه تکانی آمده اند که این امر هزینه‌هایی در پی دارد.
ناطقان: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جنب و جوش خانواده‌ها برای خانه تکانی و آماده شدن برای استقبال از سال جدید آغاز می‌شود.

یکی از رسومی که هر ساله در فرصت باقیمانده از سال انجام می شود سنت خانه تکانی است که در چند سال اخیر شرکت‌های خدماتی نظافت به کمک صاحب خانه‌ها برای سرعت بخشیدن به روند خانه تکانی آمده اند.

نگاهی به تبلیغات این شرکت‌ها نشان می‌دهد در اسفند ماه که روزهای پیک کاری این افراد به حساب می‌آید برای جذب مشتری بیشتر پکیج‌های نوروزی را ارائه می‌دهند.

با پیگیری از شرکت‌های خدمات نظافت به عنوان مراکزی برای فرستادن نیرو ماهر و شناخته شده که اطمینان ورود به داخل منازل را برای صاحب خانه ایجاد کند، از قیمت‌ها و شرایط زیر مطلع شدیم.

یکی از این شرکت‌ها نیرو خدماتی خانم را از ساعت 9 صبح تا 5 بعدظهر بدون دیوار و شیشه 100 هزار تومان و با دیوار و شیشه 120 هزار تومان و به ازا هر ساعت اضافه کار 13 هزار تومان و برای نظافتچی آقا با ساعت کاری مشابه چه دیوار و شیشه باشد و چه نباشد 95 هزار تومان ارسال می‌کند.

گفتنی است فرستادن نیرو کار برای تمام مناطق تهران یکسان است و تفاوت منطقه تفاوتی در نرخ‌ها ایجاد نمی‌کند.همچنین بنا بر اعلام این مرکز نرخ ها در اسفند ماه به دلیل افزایش تقاضا 15 درصد رشد داشته است.

شرکت نظافتی دیگری فعال در شهر تهران خدمات دهی خود را این گونه تقسیم کرده که نظافتچی خانم برای کارهای نظافتی به جز دیوار، شیشه و فرش و بیشتر برای مسائلی مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق‌ها و موارد مشابه فرستاده می شود که ساعت کاری آنها 8 ساعته و مبلغ 100 هزار تومان و برای خدماتی آقا برای انجام تمام امور 90 هزار تومان است.

گفتنی است در رقابت بین جذب متقاضیان در این ایام از سال برخی از سایت‌ها نیز اقدام به تبلیغات شرکت‌های متفرقه با قیمت های نازل می‌کنند که به طور قطع انتخاب این شرکت‌ها برای بهره گیری از خدمات آنها نیاز به دقت بیشتری دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین