کد خبر: ۱۲۹۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
سرمربی تیم فولاد خوزستان پس از شکست تیمش برابر استقلال از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
ناطقان: سیروس پورموسوی در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال تهران بیان کرد: امروز به نشست خبری آمدم تا از مردم شهرم به خاطر این نتیجه دور از انتظار عذرخواهی کنم. هیچ کس نمی‌توانست این نتیجه را حدس بزند. نمی‌خواستم تا بعد از بازی با سایپا مصاحبه کنم تا تیم آرامش داشته باشد اما نیاز بود خودم بعد از این باخت سنگین بیایم و عذرخواهی کنم. تلاش می‌کنیم این شکست را جبران کنیم.

او افزود: در ۱۷ دقیقه اول بازی، چهار گل رد و بدل شد. گل اول را خیلی بد خوردیم و گل دوم هم کار بد ما را کامل کرد. توانستیم یک گل بزنیم اما گل سوم کار را تمام کرد. باید شکست را قبول کنیم و به بازی بعدی فکر کنیم. می‌دانیم بازی‌ها سخت شده است. به بازیکنان گفتم اگر در نیمه دوم به بازی برنگردید انقلابی در تیم ایجاد می‌کنم که همه تعجب کنید! هر کسی می‌خواهد در فولاد بازی کند باید با تمام وجود بازی کند. امروز همه دویدند و کسی کم‌کاری نکرد اما می‌خواهم بازیکن تمام تمرکزش در بازی باشد.

سرمربی فولاد خوزستان تاکید کرد: دو سه هفته است که به ذهن بازیکن می‌بازیم. بازیکنان کمی استرسی و جوگیر شده‌اند اما یک تیم بزرگ باید تا دقیقه ۹۰ بجنگد. همیشه از تیم بازنده بدم آمده و دوست نداشتم با تیم بازنده کار کنم.

پورموسوی درباره شکست سنگین مقابل استقلال گفت: همه بازیکنان از دروازه تا مهاجم مقصرند. ما یکی از تیم‌های خوب در دفاع تا قبل از بازی با پیکان بودیم اما در این دو بازی شش گل خوردیم. در هر چهار خط مشکل داریم. مسئولیت هر دو باخت با من است اما قول می‌دهم جبران کنیم.

او اضافه کرد: بازیکنی کم کاری نکرده است. می‌گویم باید ذهن بازیکن در بازی باشد. دقیقه یک گل خوردیم اما باید جبران کنیم. به پیکان باختیم و تمام شد. باید آن را فراموش می‌کردیم. بازیکنان استرسی شده‌اند. بعد از بازی با پیکان باید سریع بازیکنان را جمع می‌کردیم. البته مدیرعامل زحمت کشیده و برنامه شامی تدارک دیدند اما این که در ۱۷ دقیقه سه گل می‌خوریم قابل قبول نیست.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که منظورش درباره ایجاد انقلاب در تیم چیست، گفت: جوان‌ها را بازی می‌دهم. اگر قرار است سهمیه نگیریم، بعد از بازی با سایپا فقط جوان‌ها را بازی می‌دهم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین