کد خبر: ۱۲۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش حرکت‌ قطارهای مسافری در خطوط یک، ۲ و چهار متروی تهران از روز شنبه ۵ اسفند ۹۶ خبر داد.
ناطقان: فرنوش نوبخت با تأکید بر استفاده حداکثری از توان مترو برای سرویس‌دهی مناسب به مسافران در ماه پایانی سال، گفت: با نزدیک شدن به ایام نوروز، سفرهای درون شهری افزایش پیدا می‌کند و شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ابتدای اسفند به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران، در خطوط یک و دو فاصله حرکت قطارها را از ۴ و نیم دقیقه به ۴ دقیقه کاهش داد.

وی با بیان اینکه خط یک متروی تهران حجم بالایی از مسافران را جابجا می‌کند و در ایستگاه های شهید بهشتی، دروازه دولت و امام خمینی (ره) با خطوط دیگر دارای ایستگاه تقاطعی است افزود: روزانه ۲۰ حرکت مسافری به این خط افزوده شده تا در حد امکان خدمات بهتری به مسافران داده شود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تصریح کرد: در پنجشنبه و جمعه آخر سال به منظور زیارت اهل قبور؛ مسافران خط یک متروی تهران افزایش زیادی پیدا می‌کند که با کاهش فاصله حرکت قطارها در تلاش هستیم تا شهروندان را به استفاده از این حمل و نقل عمومی ایمن و پاک بجای استفاده از خودرو شخصی ترغیب کنیم تا کمی از بار ترافیکی سنگین این روزها کاسته شود.

نوبخت به افزایش سرویس دهی در خطوط ۲ و ۴ متروی تهران نیز اشاره و خاطرنشان کرد: در ماه پایانی سال، روزانه ۱۰ حرکت مسافری به خط ۲ متروی تهران افزوده شده است ضمن آنکه در خط چهار ۱۴ حرکت در روزهای عادی و ۱۰ حرکت در روزهای پنجشنبه بیش از گذشته انجام می‌شود.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، وی در پایان گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت خطوط موجود و ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان گرامی از اولویت‌های شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه است و امیدواریم با تلاش‌های انجام گرفته و اعمال این تغییرات، شاهد کاهش ازدحام جمعیت به ویژه در ایستگاه‌های تقاطعی باشیم.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین