کد خبر: ۱۲۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸
رئیس کلانتری ابوذر از متلاشی شدن باند مواد مخدر خبر داد.
ناطقان: سرهنگ اردشیر نادری با بیان این مطلب گفت: برابر اخبار واصله باندی از مجرمان سابقه دار بااستفاده از شگرد خاصی باجاسازی مواد مخدرازنوع شیره تریاک داخل ترمه های پارچه ای مقادیر زیادی از مواد مخدر را ازطریق اتوبوسهای بین شهری به شهرهای مختلف کشور صادر میکنند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: این افراد شناسایی شدند و بازداشت آنها در دستور کار عوامل عملیات وانتظامی این یگان قرارگرفت.

سرهنگ نادری در تشریح بازداشت متهمان افزود: پس از انجام سلسله اقدامات اطلاعاتی وتعقیب ومراقبت شبانه روزی محل اختفا وفعالیت این باند دریکی از خیابانهای حوزه استحفاظی مورد شناسایی قرار گرفت. پس از هماهنگیهای قضایی صورت گرفته، این افراد در یک پاتک با وورود عوامل انتظامی این یگان به مخفیگاه شان، شامل سه نفر از آنان دستگیر شدند.

رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر ادامه داد: در بررسی و تفتیش محل ترمه های پارچه  که به صورت فوق العاده حرفه ای با محتوای ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر دوخته شده بودند کشف گردید.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین