کد خبر: ۱۲۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
عصر امروز (شنبه) ۵ اسفند دو بوکسور راه یافته ایران به نیمه‌هایی تورنمنت بلغارستان، روی رینگ رفتند که غلامی به فینال رسید و شاهین موسوی به مدال برنز بسنده کرد.
ناطقان: در ادامه رقابت‌های تورنمنت بین‌المللی بوکس در صوفیه پایتخت بلغارستان که از عصر امروز (شنبه) ۵ اسفند ۱۳۹۶ در مرحله نیمه‌نهایی پیگیری می‌شود، سه نماینده ایران به روی رینگ می‌روند که تاکنون یک برنز و یک نقره برای بوکسورهای ایران حتمی شده است.

سالار غلامی نماینده وزن ۹۱ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر "آبنر داسیلوا" از برزیل به روی رینگ رفت و با برتری مقابل حریف خود موفق شد راهی فینال این مسابقات شود و تاکنون مدال نقره خود را حتمی کنید. غلامی پیش از این حریفانی از مراکش و بلغارستان را شکست داده بود. او برای کسب مدال طلا باید به مصاف حریفی از کشور میزبان (بلغارستان) برود.

اما سیدشاهین موسوی نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم ایران در دیدار نیمه نهایی برابر "تروی ایزلی" بوکسوری از آمریکا شکست خورد و به مدال برنز این رقابت‌ها رسید. موسوی پیش از این به ترتیب برابر حریفانی از موریتیس و اسپانیا به برتری رسیده بود.

اما آخرین نماینده ایران در این رقابت‌ها، سجاد کاظم زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم است که باید در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از بلغارستان برود. کاظم‌زاده مدال برنز رقابت‌های آسیایی را در کارنامه دارد و سهمیه حضور در مسابقات جهانی را کسب کرد که از سوی فدراسیون بوکس به این مسابقات اعزام نشد.

تیم ملی بوکس بزرگسالان ایران با ۷ بوکسور در این تورنمنت بین‌المللی شرکت کرده که تاکنون چهار نماینده ایران از دور رقابت‌ها کنار رفته‌اند. هدایت این تیم را اکبر اهدی به عنوان سرمربی در اختیار دارد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین