کد خبر: ۱۲۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
جانشین مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از آتش سوزی مغازه تولیدی کفش در پاساژ امیر کبیر تبریز خبر داد.
ناطقان: «هادی بدری» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از ظهر امروز (شنبه) با اعلام گزارشی به سازمان آتش نشانی مبنی بر آتش سوزی یک مغازه تولیدی کفش در پاساژ امیرکبیر، آتش نشانان ایستگاه شماره یک به فرماندهی جلیلی جهت بررسی و اطفاء حریق عازم محل حادثه شدند.

وی گفت:  قبل از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه،  افراد حاضر در محل با استفاده از خاموش کننده‌های دستی اقدام به اطفاء حریق کرده بودند.

بدری افزود: به دنبال این آتش سوزی، چهار نفر از افراد مشغول به کار در تولیدی نیز دچار سوختگی شدند که جهت مداوا در اختیار عوامل اورژانس ۱۱۵ قرار گرفتند.

جانشین مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به این‌که رعایت اصول و مقررات ایمنی در کارگاه‌های تولیدی جزء مهمترین عوامل در پیشگیری از حوادث است، تاکید کرد: در چنین‌ کارگاه‌هایی مسئولین کارگاه بایستی عوامل احتمالی بروز آتش سوزی و خطرات را شناسایی کرده و با ایجاد تمهیداتی از بروز حریق و حادثه پیشگیری کنند.

وی متذکر شد: مسئولین کارگاه ها باید توجه داشته باشند، قرار گرفتن هرگونه مایعات قابل اشتعال از جمله بنزین و .... در مجاورت  لوازم گرمایشی با شعله باز می تواند موجب بروز آتش سوزی و ایجاد خسارات مالی و یا صدمات جانی غیر قابل جبران شود.

همچنین مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌ شرقی خاطرنشان کرد: در این حادثه سه مرد ۴۰ ساله، ۴۲ساله و ۴۷ ساله دچار سوختگی ۲۵ درصد درجه دو شدند که پس انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی توسط اورژانس۱۱۵ استان به بیمارستان سینا تبریز انتقال یافتند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین