کد خبر: ۱۲۹۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی با اعلام قیمت مصوب پنج نوع شیرینی ایام عید گفت: بازرسین اتحادیه برای نظارت بیشتر بر واحدهای صنفی نظارت می‌کنند.
ناطقان: علی بهرمند درباره وضعیت تولید شیرینی برای ایام عید اظهار کرد: طبق تمهیداتی که اتحادیه اندیشیده، واحدهای صنفی در حال تدارک و تولید شیرینی برای ایام عید هستند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی با اشاره به افزایش قیمت اقلام مصرفی برای تهیه شیرینی افزود: علی رغم این افزایش قیمت‌ها، قیمت شیرینی برای ایام عید افزایش نخواهد یافت.

وی با اشاره به نرخ مصوب شیرینی در واحدهای درجه یک گفت: نرخ مصوب و خالص فروشی هر کیلوگرم شیرینی تر 21 هزار و 500 تومان، هر کیلوگرم شیرینی زبان، برنجی و پاپیون 18 هزار تومان، هر کیلوگرم شیرینی دانمارکی 17 هزار و 500 تومان و کیک یزدی 12 هزار تومان است.

بهرمند در پاسخ به این سئوال که مشتریان در صورت داشتن شکایات باید از چه طریقی اقدام کنند، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با تماس با سامانه 124 یا با شماره 66944499 و 66944411 شکایت خود را اعلام کنند.

وی تعداد واحدهای قنادی مجوزدار در تهران را یک‌هزار و 100 واحد عنوان کرد و گفت: همچنین 250 واحد صنفی در حال طی کردن مراحل برای دریافت مجوز هستند.

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی ادامه داد: علاوه بر 30 بازرس که وظیفه نظارت بر واحدهای صنفی را بر عهده دارند هفت نفر دیگر هم به این افراد افزوده شدند تا نظارت ها به نحو بهتری صورت گیرد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین