کد خبر: ۱۲۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای پایتخت طی امروز (۶ اسفندماه) در شرایط مطلوب است و انتظار می رود تا فردا (۷ اسفند) شاخص کیفیت هوا روند افزایشی داشته باشد و وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار گیرد.
ناطقان: حسین شهبازی افزود: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز است و در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متربرثانیه از سمت نواحی شمال غربی - غربی انتظار می‌رود.

وی در ادامه اظهارکرد: این شرایط فردا (۷ اسفندماه) کمابیش ادامه خواهد داشت و برای برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی۸ تا ۱۰ متربرثانیه از سمت نواحی غربی پیش بینی می‌شود. با تداوم این وضعیت در روز سه شنبه (۸ اسفندماه) برخی ساعات همراه با وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه و بارش پراکنده خواهد بود.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، دما طی دو روز آینده افزایش جزئی خواهد یافت.

شهبازی در پایان اظهارکرد: میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ گذشته ۳۹ و در شرایط پاک بود. این کیفیت هم‌اکنون ۲۷ و در شرایط پاک است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین