کد خبر: ۱۲۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
مهاجم رئال مادرید در دیدار برابر آلاوس رفتار متفاوتی نسبت به کریم بنزما داشت و حرکت او یادآور حمایت‌های سرمربی فرانسوی تیمش از بازیکن فرانسوی بود.
ناطقان: به نقل از آس، کریستیانو رونالدو در دیدار رئال مادرید و آلاوس توانست دو گل به ثمر برساند و نقش مهمی در پیروزی چهار بر صفر تیم‌شان داشته باشد. با این حال مهاجم رئال مادرید در این بازی دو حرکت زیبا نسبت به کریم بنزما انجام داد.

ستاره پرتغالی پیش از پایان نیمه نخست با پاس پشت پا بنزما در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و توانست گل نخست بازی را به ثمر برساند. رونالدو پس از گلزنی به مهاجم فرانسوی اشاره کرد و از او خواست در شادی پس از گلش همراهی‌اش کند. او گل خود را به بنزما تقدیم کرد. رونالدو این چنین از مهاجم فرانسوی مادرید حمایت کرد، بازیکنی که در اواسط نیمه اول به خاطر از دست دادن یک موقعیت خوب توسط تماشاگران حاضر در سانتیاگوبرنابئو هو شده بود.

در لحظات پایانی بازی داور یک پنالتی‌ به نفع سفیدپوشان گرفت. در حالی که به نظر می‌رسید رونالدو قرار است این ضربه را بزند و هت تریک کند اما ستاره پرتغالی این کار را نکرد و اجازه داد بنزما پشت ضربه بایستد. مهاجم فرانسوی نیز آن را به گل تبدیل کرد.

حرکات رونالدو در بازی دیشب (شنبه) کمی نامانوس بود چون مهاجم پرتغالی تا چند وقت پیش تنها به فکر گلزنی خود بود. او در شروع فصل عملکرد خوبی نداشت و گل‌های کمی را به ثمر رسانده بود اما با شروع سال جدید (۲۰۱۸) همه چیز عوض شد و دوباره او به دوران اوجش بازگشت.

حمایت او از بنزما که به خاطر بازی‌های نه چندان درخشانش تحت فشار است یادآور رفتار زین‌الدین زیدان نسبت به این بازیکن بود. سرمربی فرانسوی رئال مادرید حتی در بدترین شرایط همیشه از بنزما حمایت می‌کرد و یک بار گفت‌: من تا مرگم از او حمایت خواهم کرد.

زیدان پس از بازی دیشب به تمجید از حرکت رونالدو پرداخت و گفت‌: بنزما شایسته گلزنی در این بازی بود.

هم‌چنین کیلور ناواس پس از بازی از رفتار رونالدو تمجید کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین