کد خبر: ۱۲۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، فردا (هفتم اسفندماه) به منظور سفری دو روزه وارد خوزستان می‌شود.
ناطقان: در این سفر دو روزه، وزیر در بدو ورود خود به خرمشهر (روز دوشنبه) در مراسم غبارروبی، عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدای گمنام دانشگاه خرمشهر شرکت می‌کند. بازدید از دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر و شرکت در جلسه شورای اداری این شهرستان، دیگر برنامه‌های وزیر در این شهرستان هستند.

بازدید از پروژه ملی طراحی و ساخت پمپ‌های سرچاهی میله‌ای و کششی(SRP)، کلنگ احداث مجموعه فرهنگی خیرساز، ادای احترام به شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران اهواز، افتتاح مرکز آموزشی زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان، افتتاح بخش توسعه شیمی، افتتاح دانشکده عمران و محیط‌زیست، دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان و شرکت در جلسه شورای دانشگاه شهید چمران اهواز، برنامه‌های غلامی در سفر به اهواز هستند.

در دومین روز سفر وزیر علوم به خوزستان، روز سه‌شنبه دانشکده علوم دامی و صنایع غذایی و سرای پژوهش دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان افتتاح می‌شوند. وزیر علوم سپس از دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین خوزستان بازدید کرده و نشستی نیز با اعضای هیات ممیزه و شورای این دانشگاه خواهد داشت.

غلامی در ادامه به شوشتر سفر خواهد کرد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین