کد خبر: ۱۲۹۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
عوامل «خندوانه» این روزها مرحله پیش تولید را سپری می‌کنند و در جستجوی لوکیشنی مناسب برای شروع کار خود هستند.
ناطقان: عوامل برنامه تلویزیونی «خندوانه» این روزها مرحله پیش تولید را سپری می‌کنند و با تشکیل اتاق فکری جدید، در جستجوی لوکیشنی مناسب برای شروع کار خود هستند. به نظر می رسد در بین انتخاب آنها، باغ کتاب - فضایی که پیش از این آیتم های «خندوانه» در آن ضبط می‌شد- گزینه مناسبی باشد.

به گفته سعید سالارزهی صاحب امتیاز عروسک «جناب خان» و آنچه پیش از این رامبد جوان گفته است، احتمالا سری جدید «خندوانه» با حضور این عروسک روی آنتن می‌رود. این در حالی است که مدیر روابط عمومی شبکه نسیم گفته حضور جناب خان در برنامه خندوانه هنوز قطعی نشده است.

طبق تصمیم‌گیری شبکه نسیم احتمال پخش خندوانه در فروردین 97 وجود دارد. همچنین با وجود برنامه‌ریزی‌ که برای سری جدید «خنداننده شو» انجام شده است، هنوز برپایی این مسابقه در فصل جدید خندوانه قطعی نیست. البته این احتمال هم وجود دارد که این مسابقه تنها از طریق اپلیکیشن «خندوانه» اجرا شود.

گفتنی است؛ پیش از این در غیاب «جناب خان»، رامبد جوان حضور چهار عروسک دیگر را در «خندوانه» تجربه کرد. تجربه ای که چندان  موفق نبود و  جوان سعی کرد با مسابقه «ادابازی»، گفتگوهای متفاوت و مسابقه «خنداننده شو» برنامه را پیش ببرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین