کد خبر: ۱۲۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳
منچستریونایتد توانست چلسی را با نتیجه ۲ بر یک در لیگ برتر انگلیس شکست دهد و بار دیگر به رده دوم جدول رده بندی راه یابد.
ناطقان: در ادامه دیدارهای هفته‌ بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در خانه پذیرای چلسی بود که این دیدار با برتری ۲ بر یک منچستریونایتد به پایان رسید. دیداری که بیش از هر چیز دیگر تقابل ژوزه مورینیو و آنتونیو کونته را نمایان می‌کرد. بازی را آبی‌پوشان چلسی بهتر شروع کردند و در همان اوایل بازی می‌رفت که موراتا دروازه هم‌وطن خود را باز کند ولی  ضربه او به دیرک دروازه اصابت کرد.

چلسی در ۲۰ دقیقه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت خاصی روی دروازه کورتوا ایجاد نشد. جدی‌ترین موقعیت یونایتد را آلکسیس سانچس از دست داد و نتوانست دروازه چلسی را باز کند تا اینکه حرکت انفرادی ویلیان در یک ضد حمله با غافلگیری خط دفاع یونایتد روبه‌رو  شد تا هافبک برزیلی دروازه دخه‌آ را باز کند. تنها چند دقیقه بعد روملو لوکاکو موفق شد دروازه چلسی را باز کند تا طلسم گل نزدن‌های او به تیم‌های بزرگ باطل شود.

در نیمه دوم مورینیو تصمیم گرفت که جسی لینگارد را به جای مارسیال به میدان بفرستد. همین بازیکن گره گشای کار شد و ارسال لوکاکو را با ضربه سر وارد  دروازه کورتوآ کرد تا منچستریونایتد ۲ بر یک برنده این بازی باشد و کونته برابر آقای خاص حرفی برای گفتن نداشته باشد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین