کد خبر: ۱۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۴
استفاده از لنز يا عينک هايي که نمره آن قديمي شده است باعث مي شود فرد براي ديدن روي چشم فشار وارد کند و در نتيجه خط هاي ريز و چين و چروک دور چشم ظاهر مي شود. بنابراين لازم است هر سال يک بار به چشم پزشک مراجعه کنيد.
ناطقان :استفاده از لنز يا عينک هايي که نمره آن قديمي شده است باعث مي شود فرد براي ديدن روي چشم فشار وارد کند و در نتيجه خط هاي ريز و چين و چروک دور چشم ظاهر مي شود. بنابراين لازم است هر سال يک بار به چشم پزشک مراجعه کنيد.

اگر دوست دارید پوستی سالم برای شما اهمیت دارد پس باید با مواردی که باعث چروک شدن و خراب شدن آن می شود نیز آشنا باشید. بعضی کارهای روزمره ما هستند که پوستمان را تخریب می کند و نمی گذارد از سلامت آن لذت ببریم.

معاينه نشدن چشم: استفاده از لنز يا عينک هايي که نمره آن قديمي شده است باعث مي شود فرد براي ديدن روي چشم فشار وارد کند و در نتيجه خط هاي ريز و چين و چروک دور چشم ظاهر مي شود. بنابراين لازم است هر سال يک بار به چشم پزشک مراجعه کنيد.

رانندگي:هنگام رانندگي يا نشستن در خودرو، روي قسمتي از بدن که در معرض نور خورشيد قرار مي گيرد، ضد آفتاب بيشتري بزنيد. چرا که تشعشعات خورشید پوست را چروک میک ندو حتی می تواند رنگ آن را نیز تغییر دهد.

اخم کردن: حرکت هاي مداوم عضله به شکل گيري خط اخم منجر مي شود. سعي کنيد از درهم کشيدن صورت، غنچه کردن لب و... که چين و چروک و خط هاي دائمي ايجاد مي کند، بپرهيزيد.

استرس:استرس باعث ايجاد لکه، جوش، کدري، جوش هاي ريز و... صورت مي شود. بهترين راه حل، اين است که به فعاليت هايي مانند يوگا، خواندن کتاب، پياده روي و آشپزي بپردازيد.

مصرف انواع شيريني:مصرف بالاي مواد قندي با آسيب رساندن به کلاژن باعث افتادگي پوست مي شود. پس به جاي مصرف قند مصنوعي از مواد داراي قند طبيعي مانند ميوه استفاده کنيد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین