کد خبر: ۱۳۰۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸
کاپیتان اسبق تیم ملی صحبت‌های جالبی درباره بازی با رئیس فیفا مطرح کرد و در انتقاد از مسئولان گفت: برخی‌ که ادعای پدری فوتسال را می‌کنند به فکر زمین زدنم هستند.
ناطقان: وحید شمسایی، درباره حضور اینفانتینو در ایران و برگزاری بازی نمادین فوتسال با او بیان کرد: آمدن چنین شخصی به ایران، یک امتیاز مثبت می‌تواند باشد. به هر حال رئیس فدراسیون جهانی فوتبال اعتبار بالایی دارد و حتی بسیاری از سیاسیون جهان هم به دنبال دیدن او هستند. فدراسیون فوتبال دوست داشت در سفر اینفانتینو به ایران به اهداف خودش برسد اما متاسفانه در مورد فوتسال تا جایی که می‌دانم هیچ صحبتی نشد. بازی که کاملا یک دورهمی بود و هیچ صحبتی در مورد مسائل مهم نشد.

او افزود: خود اینفانتینو قبل از آمدن به ایران خواسته بود حتما یک بازی فوتسال تدارک دیده شود. پس مشخص می‌شود او علاقه زیادی به فوتسال دارد. اما یکسری آدم در این میان خواستند خودشان را به فوتسال بچسبانند. فدراسیون فوتبال میزبان مسئولان فیفا بود و قاعدتا باید مدیرانی از فدراسیون فوتبال در این مراسم شرکت می‌کردند اما افراد زیادی که تا به حال در عمرم ندیده بودم، خودشان را به فوتسال چسباندند و به سالن آمدند. آن‌ها همیشه می‌گویند فوتسال به درد نمی‌خورد و با این رشته حال نمی‌کنند اما ول‌کن فوتسال هم نیستند.

کاپیتان سابق تیم ملی همچنین خاطرنشان کرد:‌ در مجموع اتفاق خوبی بود و متوجه شدیم اینفانتینو با این  که رئیس فیفا است اما اصلا فوتبال بلد نیست! همچنین همیشه از نوجوانی عاشق فان‌باستن بودم و خدا را شکر که با دیدن او به آرزوی دوران نوجوانی رسیدم. همچنین بزرگان فوتبال مثل علی دایی و خداداد عزیزی هم در این بازی حضور داشتند.

شمسایی با اشاره به این که دلخوری‌هایی از سوی برخی فوتسالی‌ها به دلیل دعوت نشدن به این بازی به وجود آمده است، گفت: نمی‌دانم چه کسی مسئول دعوت از بازیکنان بوده است. البته همیشه یکسری ناراحتی‌ها پیش می‌آید و به من هم از یک ماه پیش گفته بودند که این بازی‌ وجود دارد. ابتدا قرار بود افرادی مثل مهدی مهدوی‌کیا، وحید هاشمیان و علی پروین هم حضور داشته باشند. با این حال فوتسالی‌های زیادی بودند که حق داشتند به این مراسم دعوت شوند. با توجه به این که محمد کشاورز در این بازی حضور داشت، بهتر بود مصطفی نظری و محمد طاهری که با کشاورز هم‌دوره بودند نیز دعوت می‌شدند. همچنین جای کاظم محمدی و خیلی‌های دیگر خالی بود.

او درباره دعوت شدن به تیم ملی برای پس گرفتن عنوان آقای گلی جهان از فالکائو اظهار کرد: با آقای تاج خیلی رفیقم. او قبل از بازی با اینفانتینو به من گفت بیا در همین بازی گل بزن و رکوردت را افزایش بده. من هم دو گل در این بازی زدم و الان فاصله‌ام با فالکائو به دو گل کاهش پیدا کرده است! خارج از شوخی باید بگویم هیچ خبری از دعوت به تیم ملی ندارم. الان دیگر باید به فکر خانه‌تکانی و برنامه‌ریزی برای سفر نوروزی باشیم. خودم هم دیگر به فکر این موضوع نیستم.

شمسایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: گفتند موضوع دعوت شمسایی به تیم ملی را مطرح کرده‌اند تا تیم ملی به حاشیه برود. اولا باید بگویم این موضوع زمانی مطرح شد که فالکائو رکورد مرا شکست و این اتفاق با اردوهای تیم ملی هم‌زمان بود. دوما اگر طرح این موضوع، حاشیه‌سازی است پس چقدر خوب شد که تیم ملی با این حواشی به مسابقات رفت و بهترین‌ بازی‌ها را کرد.



کاپیتان پیشین تیم ملی در انتقاد غیرمستقیم از عباس ترابیان تصریح کرد: یک حرف، مدتی است روی دلم مانده که باید آن را بگویم. معتقدم وقتی کسی می‌گوید من پدر فوتسال هستم و برای کشورم کار می‌کنم، باید برای همه فوتسالیست‌ها پدری کند نه این که حرف ضد و نقیض بزند. یک اتفاق در جریان برگزاری جام ملت‌ها افتاد که خیلی مرا اذیت کرد. کنفدراسیون فوتبال آسیا در مطلبی عنوان کرد که بازیکن تایلندی بیشترین گل زده را در جام‌ملت‌های آسیا دارد. اما آدم‌هایی که خودشان را پدر فوتسال ایران می‌دانند، نخواستند این اشتباه AFC را پیگیری کنند. آقایان نه تنها دلشان به حال وحید شمسایی نمی‌سوزد بلکه به دنبال این هستند تا مرا زمین بزنند. آقایان که ادعا می‌کنند ارتباطات بین‌المللی خوبی دارند و با مسئولان AFC در ارتباطند، حتی نخواستند به مسئولان ایرانی AFC پیام دهند. متاسفانه آقای تارقلی‌زاده آن زمان در چین تایپه نبود اما دوستان دیگر که آنجا بودند، پیگیری نکردند. هیچ چیز مرا این قدر اذیت نکرد که ۱۹۴ گلم در جام ملت‌های آسیا دیده نشود و بازیکن تایلندی را گلزن‌ترین بازیکن معرفی کنند اما هیچ صدایی از آقایان مسئول درنیاید.

او همچنین به ماجرای ناراحتی سه ملی‌پوش اشاره کرد و افزود: کاری نکنیم این بازیکنان دل چرکین شوند. تا دیرنشده جلسه بگذارند و سوتفاهم‌ها را برطرف کنند. بارها گفته‌ام این سه ملی‌پوش (جاوید، توکلی و اسماعیل‌پور) ارزشمندند. هفته پیش به علی صانعی گفتم اگر جام‌جهانی شش ماه دیگر بود، این تیم می‌توانست فینالیست شود. بدبختی ما این است اگر از تیم ملی حمایت کنیم، می‌گویند می‌خواهد فشار بیارود. اگر بد بگوییم می‌گویند حاشیه‌ ساخته است. اما واقعیت این است که تیم ملی الان نباید به کمتر از فینال جام‌جهانی قانع باشد.

سرمربی تیم تاسیسات دریایی تهران در پایان درباره تکلیف تیمش به ایسنا گفت: باشگاه تاسیسات دریایی تصمیم گرفته هندبال بانوانش را نگه دارد چون مدیر قوی‌ای مثل رحیمی به عنوان رئیس فدراسیون هندبال در جشن قهرمانی تیم شرکت کرده و به مدیران تاسیسات دریایی دلگرمی می‌دهد اما وقتی تاسیسات می‌خواهد کنار بکشد، یک نفر از مسئولان نیامد بپرسد دردت چیست. در حالی که تاسیسات دریایی بهترین باشگاهی است که از سال ۱۳۷۸ دیده‌ام و بهترین مدیران با بهترین امکانات را دارد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین