کد خبر: ۱۳۱۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با اشاره به عملکرد درخشان تیم خاتم گفت پس از بازی با پیکان نگران بودم که بازیکنانم بی‌انگیزه شوند.
ناطقان: مصطفی کارخانه پس از پیروزی دشوار سه بر دو تیمش برابر خاتم اردکان در دیدار رفت مرحله پایانی لیگ برتر والیبال در جمع خبرنگاران درباره این بازی گفت: خوشحالم از اینکه برای سومین سال متوالی توانستیم به فینال راه پیدا کنیم. پیروزی با هر نتیجه‌ای در این بازی اهمیتی نداشت و مهم این بود که برنده بازی شویم. پس از دیدار با پیکان در مرحله نیمه نهایی نگرانی‌هایی داشتم که مبادا بازیکنانم که هر سال با پیکان در دیدار پایانی بازی می کنند در دیدار امروز برابر خاتم انگیزه کافی را نداشته باشند.

او ادامه داد: به نظرم طولانی شدن بازی ناشی از بی انگیزگی بازیکنان در برخی لحظات بود. بازی کردن در یزد کار بسیار سختی است و امیدوارم در این زمان یک هفته ای بتوانیم نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده و بر اساس آن برنامه ریزی کنیم. در ست هایی که بازنده شدیم اختلاف تنها دو امتیاز بود اما درست هایی که به پیروزی رسیدیم اختلاف زیاد بود و این نشان از آن دارد که بازیکنانم حریف را دست کم گرفته بودند اما خوشحالم که سربلند از زمین بیرون آمدیم. در بازی امروز در تهران هم هواداران پرشور خاتم حضور داشتند و تقریباً آنها میزبان بودند.

کارخانه در مورد درگیری ست دوم بازیکنانش با عباسعلی میرحسینی سرمربی تیم خاتم اردکان گفت: پس از آنکه مجتبی میرزاجانپور آبشارش را خواباند با صدای بلند فریاد زد اما میرحسینی احساس کرد که این شادمانی به سمت او بوده است و به نظرم سوء تفاهم پیش آمده بود.

مصطفی کارخانه در پایان اظهار کرد: خاتم تیم بسیار قدرتمند و با لیاقتی است و در این فصل توانسته تیم یکدستی را جمع کند. به نظرم در این دیدار با استرس بازی کردیم و هنگامی که دوست را به حریف واگذار کرده‌ایم یعنی نقاط ضعفی داریم و باید تا بازی بعدی منسجم‌تر شویم.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین