کد خبر: ۱۳۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
وزیر ارشاد گفت: برآورد این است که با تلاش مصلی و وزارت مسکن و ارشاد تا 15 فرودرین آماده سازی محیطی انجام شود. فضای غیرمسقف هم اگر داشته باشیم قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست.
ناطقان: سیدعباس صالحی وزیر ارشاد صبح امروز در حاشیه کتابخانه‌گردی خود در پاسخ به سئوال خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس درباره عقب ماندن مصلی از برنامه‌های زمان‌بندی نمایشگاه کتاب و نیز فضاهای غیرمسقف در نمایشگاه کتاب امسال گفت: آخرین گزارش‌ها را درباره نمایشگاه داشتم اما دست اندرکاران ارشاد با مصلی در ارتباط هستند ولی حداقل این است که سهم چادرها کمتر از گذشته خواهد شد. یعنی وضعیت چادرها را در دوره‌های قبل در مصلی اگر با وضعیت کنونی که رواق های شرقی و غربی اضافه می‌شوند مقایسه کنیم وضعیت فرق می‌کند.

وی ادامه داد: برآورد این است که با تلاش مصلی و وزارت مسکن و ارشاد تا 15 فرودرین آماده سازی محیطی انجام شود. فضای غیرمسقف هم اگر داشته باشیم قابل مقایسه با دوره‌های قبل نیست.

وزیر ارشاد درباره طرح کتاب‌خوانی و داستان‌نویسی به جای پیک نوروزی گفت: هر چیزی که جامعه دانش آموزی را ار تکالیف اجباری به مباجث انتخابی ببرد کمک می‌کند و تاثیرگار است. هر مقدار از کتاب‌های دستوری به طرف کتاب‌های انتخابی حرکت کنیم کمک می‌کند به آینده سازی فرزندان و کتابخوانی. این طرح در این مسر حرکت می‌کند و تجربه نخستین است که باید ارزیابی و تقویت شود. همه باید به این تجربه‌ها کمک کنیم و با نقص‌ها آن را خفه نکنیم. همه اهالی فرهنگ مکتوب باید تلاش کنند کتاب‌های انتخابی در فضای آموزشی بیشتر شود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین