کد خبر: ۱۳۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
واکنش کواکبیان به ماجرای حمله به سفارت:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: می خواستم بگویم مقامات دولت بریتانیا با دم شیر بازی نکنند. اینکه اجازه دهند یک فرقه تفرقه افکن معروف به شیعه انگلیسی شیرازی به راحتی به سفارت ایران تعرض یا نفوذ کنند حتما از نظر ما محکوم است.
ناطقان: مصطفی کواکبیان در تذکری در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه) مجلس اظهار کرد: تذکر من نه به عنوان خادم ملت در سنگر مجلس یا عضو کمیسیون امنیت ملی یا رئیس فراکسیون دیپلماسی است بلکه به عنوان رئیس گروه دوستی ایران و انگلیس است، می خواستم بگویم مقامات دولت بریتانیا با دم شیر بازی نکنند. اینکه اجازه دهند یک فرقه تفرقه افکن معروف به شیعه انگلیسی شیرازی به راحتی به سفارت ایران تعرض یا نفوذ کنند حتما از نظر ما محکوم است.

کواکبیان ادامه داد: سه پرسش در این زمینه مطرح است یکی این که براساس قرائنی که گفته می شود پلیس انگلستان از قبل از این حمله اطلاع داشته و از آن پیشگیری نکرده و بعد از وقوع این اتفاق هم با فاصله دو سه ساعت در محل حاضر شده تا آنها بتوانند به بالکن بروند به پرچم ما اهانت کنند و نکته دیگر این که بعد از سه چهار ساعت بازداشت آزاد شدند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: ما این موضوع را در کمیسیون امنیت مورد بررسی قرار می‌دهیم. عزیران وزارت خارجه هم این مسئله را صورت جدی بررسی کنند و گزارش آن را به ما بدهند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین