کد خبر: ۱۳۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
محجوب:
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مسائل و مشکلات کلانی در حوزه وظایف وزارت کار وجود دارد که اتفاقا آقای ربیعی هم خود از جمله منتقدان آن وضعیت بوده و نقشی در شکل گیری آنها نداشته است. ما برای رفع مشکلات باید علت را بررسی و راهکاری برای رفع آنها ارایه دهیم.
ناطقان: علیرضا محجوب، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این مطلب به پایگاه اطلاع رسانی دولت گفت: عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را باید با توجه به وضعیت کلی اقتصادی و اجتماعی کشور از یک سو و نسبت به آنچه به این دولت تحویل داده شده و مشکلات و معضلات انباشت شده از قبل سنجید و اگر این موارد را مد نظر داشته باشیم متوجه خواهیم شد که آقای ربیعی عملکرد موفقیت آمیزی داشته است.

وی با بیان اینکه عمده وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای  جنبه اجتماعی است و این مهم باید مورد توجه نمایندگان مجلس قرار داشته باشد، گفت: مسائل و مشکلات کلانی در حوزه وظایف این وزارتخانه وجود دارد که اتفاقا آقای ربیعی هم خود از جمله منتقدان آن وضعیت بوده  و نقشی در شکل گیری آنها نداشته است. ما برای رفع مشکلات باید علت را بررسی و راهکاری برای رفع آنها ارایه دهیم.

محجوب با اشاره به اینکه در سال‎های اخیر عملکرد مثبتی را در این حوزه از وزیر مربوطه شاهد هستیم، گفت: آقای ربیعی از جمله مدیران مسلط و آشنا به حوزه کاری خود است به نظر من او همچنان یکی از بهترین گزینه‎‌های اداره این وزارتخانه است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتظارات بالایی از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شکل گرفته است، گفت: برای پاسخ به این انتظارات باید سقف بودجه و اختیارات آن را افزایش داد و این را هم در نظر گرفت که حل بسیاری از مسائلی که در ظاهر به حوزه کار این وزارتخانه مرتبط است نیازمند کارکرد صحیح همه بخش‌های اقتصادی و همه نهادها و دستگاه‎های کشور در همه قوا است.

منبع: دولت
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین