کد خبر: ۱۳۱۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
باشگاه استقلال از هوادارانش خواست در دیدار فردا (دوشنبه) برابر العین نظم و انضباط را رعایت کنند تا این باشگاه با محرومیت و جریمه روبرو نشود.
ناطقان: باشگاه استقلال در آستانه دیدار با العین امارات با انتشار بیانیه‌ای خطاب به هوادارانش نوشت:

تیم استقلال روزهای خوبی را سپری می‌کند. در این روزهای حساس باید همه با هم تیم مورد علاقه خود را حمایت و به سوی قهرمانی هدایت کنیم. پیروزی در دیدار با العین دور از دسترس نیست و در آستانه این دیدار نکات مهمی را به آگاهی هواداران عزیر می‌رسانیم:

۱- باشگاه استقلال در فصل گذشته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به علت پرتاب اشیا ممنوعه، مواد محترقه و همچنین استفاده از لیزر از سوی تماشاگران مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان جریمه و محروم شد که این محرومیت به حالت تعلیق درآمد اما در صورت تکرار، محرومیت استقلال اجرایی خواهد شد.

۲- پرتاب هر گونه اشیا به داخل زمین ممنوع است و مشمول جریمه سنگین و محرومیت تیم خواهد شد.

۳- از دادن شعارهای نژادپرستانه و سیاسی به شدت جلوگیری شود.

۴- از انداختن مواد محترقه و همچنین لیزر پرهیز شود و افرادی را که اقدام به چنین عملی می‌کنند فورا به نیروهای امنیتی معرفی کنید.

۵- به تیم حریف احترام گذاشته و از توهین به تیم العین و داوران مسابقه خودداری به عمل آید.

۶- از نمایش تابلو و پرچم‌های توهین آمیز خودداری شود.

۷-نمایش نظم و انضباط در استادیوم آزادی از سوی هواداران تیم محبوب استقلال نشان از شخصیت والای هواداران عزیز است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین