کد خبر: ۱۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۵
شعله های مشکلات اجتماعی
بیشترین میزان طلاق در کل کشور به استان تهران با رقم 2.6 در هزار و کمترین مقدار مربوط به استان سیستان و بلوچستان با رقم 0.6 در هزار تعلق دارد.
ناطقان: مرکز آمار ایران اعلام کرد: از نتایج 'طرح پژوهشی بررسی وضع زناشویی جمعیت کشور در سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1385 و 1390' که از سوی مرکز آمار ایران انتشار یافته، درصد افراد 10ساله و بیشتر حداقل یکبار ازدواج کرده که تا سال 75 روند کاهشی داشت طی سالهای 85 تا 90 برای مردان از 56.1 به 61.7 و برای زنان از 64.1 به 69.8 درصد افزایش یافته است.

این گزارش ادامه می دهد: استانهای مازندران و خوزستان به لحاظ افراد 10ساله و بیشتر یکبار ازدواج کرده رتبه نخست را به خود تخصیص داده اند.

همچنین در سالهای یادشده نسبت مردان حداقل یکبار ازدواج کرده در هر دو استان(مازندران و خوزستان) 66درصد و در مورد زنان رتبه نخست شاخص مورد بررسی به استان یزد برابر با 74.6 درصد بوده است.

منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین