کد خبر: ۱۳۲۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
آخوندی در صحن علنی:
وزیر راه و شهرسازی در دفاعیه جلسه استیضاحش گفت: ابتدای دوره کنونی گفتند که باید وزرا اموالشان را اعلام کنند، شایعه درست کردند که این وزیر ۷ هزار میلیارد تومان ثروت دارد، در حالی که موجودی حساب بانکی من ۴.۵ میلیون تومان بود .
ناطقان: آخوندی در سخنانی در جلسه استیضاح خود گفت: من به دلیل هجمه ها و شایعات لازم دیدم دو عدد را اینجا در صحن مجلس مطرح کنم.
 
وی گفت: ابتدای دوره کنونی گفتند که باید وزرا اموالشان را اعلام کنند، شایعه درست کردند که این وزیر ۷ هزار میلیارد تومان ثروت دارد، در حالی که موجودی حساب بانکی من ۴.۵ میلیون تومان بود .

 وی ادامه داد: موجودی حساب بانکی دخترم هم اتفاقا ۶۳۷ هزار تومان بود، می بینید ثروت ۷ هزار میلیارد تومانی خیالی چقدر می شود؟

 آخوندی تاکید کرد: لباس مناسب پوشیدن نشانه ثروت بی حد و حصر است؟ چرا این تصور را دارید؟

وی به عملکرد خود در مقابله با فساد اشاره کرد و گفت: نمایندگان محترم ، خرید هر هواپیما حدود ۷ میلیون دلار حق دلالی داشت، شما تصور کنید من دویست هواپیما خریدم و یک ریال حق دلالی ندادم، آن وقت کسانی که تا دیروز از این موقعیت ساتفاده می کردند، من را تماشا می کنند و از من تعریف می کنند؟ طبیعی است که شروع به فعالیت علیه من خواهند کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین