کد خبر: ۱۳۲۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
مهدی حجت:
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: خبر رسمی مبنی بر استعفای نجفی اعلام نشده .واقعا خبر رسمی خاصی ندارم و مثل بقیه شنیده ام و حوزه فعالیت من هم روابط عمومی نیست که اطلاع رسانی کنم و تا زمانی که خبررسمی منتشر نشود صحبت نمیکنم.
ناطقان: مهدی حجت که قرار بود صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران گفت‌وگو کند، نشست خبری خود را به دلیل اخبار و شایعات  منتشر شده درباره استعفای محمدعلی نجفی کنسل کرد با حضور در جمع خبرنگاران و ضمن عذرخواهی از خبرنگاران در مورد شایعه استعفای نجفی گفت: من نیز در کانالهای خبری موضوع را خواندم و دفتر نجفی نیز جواب نداده است.

وی افزود: واقعا خبر رسمی خاصی ندارم و مثل  بقیه شنیده ام و حوزه فعالیت من هم روابط عمومی نیست که اطلاع رسانی کنم و تا زمانی که خبررسمی منتشر نشود صحبت نمیکنم.

به گزارش ناطقان؛ خلیل آبادی (عضو شورای شهر تهران) هم پیرامون شایعه استعفای نجفی گفت: بر فرض اینکه اگر وی استعفا هم داده باشند در حال حاضر فصل استعفا نیست چرا که شب عید است اگر آقای نجفی بخواهد استعفا دهد باید ابتدا در شورا موضوعات خود را مطرح کند و بعد شورا در مورد آن نظر خواهد داد.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین