کد خبر: ۱۳۲۲۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
علی اعطا گفت:‌ جلسه امروز اعضای شورای شهر جلسه هم اندیشی برای جمع بندی عملکرد و پایان سال است. من به عنوان عضو شورا در حال حاضر از موضوع استعفا مطلع نیستم و نمی توانم تایید یا تکذیب کنم.
ناطقان: علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در گفت‌وگویی با تکذیب برگزاری جلسه فوق‌العاده شورای شهر تهران با موضوع بررسی استعفای نجفی، گفت:‌ جلسه امروز اعضای شورای شهر  جلسه هم اندیشی برای جمع بندی عملکرد و پایان سال است. من به عنوان عضو شورا در حال حاضر از موضوع استعفا مطلع نیستم و نمی توانم تایید یا تکذیب کنم ولی اگر این موضوع صحت داشته باشد حتما به اطلاع شهروندان خواهیم رساند.

در حالی که تا این لحظه حجت نظری و رسولی دو عضو شورای شهر تهران خبر استعفای شهردار تهران را تکذیب کرده اند، برخی رسانه‌ها به نقل از منابع آگاه در شهرداری تهران، این استعفا را تایید کردند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین