کد خبر: ۱۳۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
سخنگوی وزارت خارجه گفت: در سال ۹۶، بیست جلسه سخنگویی برگزار شده است و به ۶۰۰ سوال در این جلسات پاسخ داده شده است.
ناطقان: بهرام قاسمی ظهر روز چهارشنبه در پایان آخرین نشست سخنگویی وزارت خارجه در سال ۹۶ در ضیافت ناهاری با خبرنگاران با تبریک سال نو، تصریح کرد: امیدواریم سال جدید سالی پر رونق برای ملت و دولت ایران باشد.

وی با تشکر از اهالی رسانه از همراهی آنها با دستگاه دیپلماسی کشور، تصریح کرد: وزارت خارجه به موضوع دیپلماسی رسانه توجه ویژه‌ای دارد. در این ارتباط شاهد سطح ارتقای فعالیت رسانه‌ها هستیم گرچه معتقدیم که باید اقدامات بیشتری صورت بگیرد و رسانه‌ها به صورت تخصصی‌تر به موضوع سیاست خارجی و دیپلماسی بپردازند.

سخنگوی وزارت خارجه همچنین در حاشیه این مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاران در ارتباط با زمان سفر وزیر امور خارجه به باکو برای شرکت در نشست چهار جانبه آذربایجان، ترکیه، گرجستان و ایران، گفت: این نشست فردا صبح برگزار می‌شود و آقای ظریف فردا به این کشور سفر می‌کند.

در پایان این نشست خبرنگاران حاضر در این نشست با سخنگوی وزارت خارجه عکس یادگاری گرفتند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین