کد خبر: ۱۳۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
معاون پارلمانی رئیس جمهور با انتشار بیانیه‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خاطر رای اعتماد مجدد به سه وزیر کابینه دولت دوازدهم قدردانی کرد.
ناطقان: متن بیانیه حسینعلی امیری به شرح زیر است:

رای نمایندگان ملت به ادامه وزارت وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی حکایت از نگاه کارشناسی نمایندگان محترم مجلس دارد و همین نگاه فارغ از جناح بندی های سیاسی باعث تداوم خدمت شایسته تر اعضای دولت می شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزوده است: با توجه به در پیش بودن سال نو و تعطیلات نوروزی، رای اعتماد مجدد به سه وزیر اقتصادی و اجتماعی دولت، ثبات و آرامش جامعه، بویژه فضای کسب و کار را تقویت می کند و به همین دلیل باید از تدبیر نمایندگان محترم ملت قدردانی کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سوال، استیضاح و تحقیق و تفحص حق نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی است و استفاده از این حق و دخالت ندادن مسائل سیاسی و جناحی در امور نظارتی که شاهد آن بودیم موجب بهبود امور و فراهم شدن بسترهای لازم برای پاسخگویی وزیران و حل مشکلات مردم می شود.

 امیری در این بیانیه از همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بویژه رئیس، نواب رئیس، اعضای هیات رئیسه، اعضای کمیسیون های تخصصی مربوطه و موافقان و مخالفان استیضاح قدردانی کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی در شرایط حساس کنونی با رای اعتماد مجدد خود به سه وزیر، مانع از بروز مشکلات احتمالی برای سه وزارتخانه مذکور در ایام پایانی سال شد که وظیفه خود می دانم از همه این عزیزان اعم از موافقان و مخالفان استیضاح سپاسگزاری کنم.

معاون رئیس جمهور ابراز امیدواری کرد که رای اعتماد مجدد به وزیران تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی باعث تقویت تعامل و همدلی میان دولت و مجلس و ارتقاء سطح تعاملات شود.

وی گفت: اگر تعامل و همدلی موجود میان دولت و مجلس تقویت شود، بسیاری از مشکلات کشور به آسانی قابل حل است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین