کد خبر: ۱۳۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
رئیس اتحادیه پرنده و ماهی نرخ هر کیلو مرغ و انواع ماهی در بازار را اعلام کرد.
ناطقان: مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش 600 تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار و 500 تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 7 هزار و 650 تومان، توزیع درب واحد های صنفی 7 هزار و 800 و خرده فروشی 8 هزار و 550 تومان است.

به گفته وی؛ نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 7 هزار و 550 و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ 8 هزار و 550 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: همچنین نرخ هر کیلو سینه با کتف 14 هزار تومان،سینه بدون کتف 15 هزار و فیله مرغ 16 هزار و 500 تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی بهبود تقاضا را دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ طی روزهای اخیر در بازار اعلام کرد.

وی قیمت مرغ در روزهای آتی را پیش بینی کرد و افزود: با توجه به آنکه نرخ های کنونی برای مرغداران قیمت ایده آلی است، تا پایان سال پیش بینی می شود که قیمت مرغ در این حد باقی بماند.

یوسف خانی از ثبات نرخ ماهی در روزهای پایانی سال در بازار خبر داد و گفت: نرخ ماهی در بازار تابع عرضه و تقاضاست که با وجود عرضه مناسب ماهی پیش بینی می شود که نوسان خاصی نداشته باشیم.

وی با اشاره به نرخ انواع ماهی در بازار بیان کرد: هم اکنون هر کیلو هامور جنوب با نرخ 29 هزار،حلوای سیاه 37 هزار،شیرجنوب 32 هزار،کپور 12 هزار،قزل آلا 13 هزار،شیرنیزه ای 17 هزار،شوریده بندری 42 هزار،راشگو جنوب 52 هزار،سرخو 30 هزار، سالمون نروژ 62 هزار،سنگسر طلایی 22 هزار،سارم 7 هزار و سنگسر شهری 22 هزارتومان است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین