کد خبر: ۱۳۲۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۴
رئیس شورای شهر نودژ گفت: کارگر شهرداری نودژ با ۲ لیتر بنزین شهردار این شهر را آتش زد.
ناطقان: حاجب رئیس شورای شهر نودژ گفت: صبح امروز هنگامی که شهردار نودژ از منزل به محل کارش رفته بود  یکی از کارگران این شهرداری با یک بطری ۲ لیتری بنزین به سر و صورت شهردار که در خودرو نشسته بود می پاشد و بلافاصله کبریت را روشن می کند.

وی افزود : شهردار اقدام به پیاده شدن از خودرو می کند که با ممانعت کارگر رو برو می شود .

حاجب بیان کرد : این کارگر بعد از آنکه مانع پیاده شدن شهردار از خودرو می شود  بلافاصله کبریت دومی رو به سمت شهردار پرتاب می کند که لباس شهردار آتش می گیرد.

رئیس شورای نودژ اظهار کرد : شهردار از ناحیه سر وصورت دچار سوختگی می شود که بلافاصله شهردار به بیمارستان منوجان اعزام و از آنجا به علت سوختگی شدید به بندرعباس اعزام می شود .

حاجب خاطرنشان کرد : هم اکنون شهردار در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس در قسمت سوانح سوختی بستری می باشد و تحت درمان کادر پزشکی این بیمارستان است .

رئیس شورای شهر نودژ گفت : با صحبتی که با کادر پزشکی داشتیم میزان سوختگی شهردار ۳۵ الی ۴۰درصد اعلام شده است .

حاجب تصریح کرد : این کارگر خاطی پس از این اقدام پا به فرار گذاشته و هم اکنون به دستور دادستان تحت پیگرد قانونی قرار دارد.

رئیس شورای شهر نودژ با اشاره به عمل غیر انسانی این کارگر بیان کرد : این کارگر یکی از بی نظم ترین کارگر شهرداری بوده است که چندین بار اخراج شده است .

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین