کد خبر: ۱۳۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
وینفرد شفر سرمربی استقلال و دستیاران او صبح روز چهارشنبه با حضور در بیمارستان از مدافع مصدوم برزیلی این تیم عیادت کردند.
ناطقان: کادرفنی استقلال تهران با حضور در بیمارستان محل درمان لئوناردو پادووانی، ابتدا برای دقایقی با این مدافع به گفت و گو پرداختند و به این بازیکن گفتند در تلاش بودند تا در اولین فرصت به ملاقات او بیایند و حالا بعد از پایان مسابقات فشرده استقلال از وی عیادت کرده و برای این بازیکن برزیلی آرزوی سلامتی و بهبود کردند.

کادرفنی استقلال در این حضور با خانواده پادوانی نیز گفت و گو کردند تا از آخرین وضعیت این بازیکن مطلع شوند. کادرفنی استقلال همچنین در پایان با پزشکان پادوانی به گفت و گو پرداختند تا از آخرین شرایط بهبودی این بازیکن مطلع شوند.

پادوانی نیز در این ملاقات از حضور شفر و دیگر اعضای کادرفنی در بیمارستان تشکر و قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد تا هر چه سریعتر بهبود پیدا کند.
منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین