کد خبر: ۱۳۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۴
نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی:
آیت الله عبادی ضمن تقدیر و ابراز رضايت از اقدامات صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در حوزه پيام رسان هاي داخلي، توجه به مسئولیت ها و ایفای نقش بيشتر ديگر دستگاه ها را جهت رسيدن به اهداف اين پيام رسان ها خواستار شد.
ناطقان: نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی در دیدار با مدیرکل ICT استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات صورت گرفته در حوزه توسعه زیر ساخت های ارتباطی گفت: افزایش سرعت ارتباطات و انتقال پیام از گذشته تا به حال یکی از نعمت های الهی محسوب می شود، و باید مسئولان مربوطه به محتواهایی که بر این بستر قرار می گیرد هم توجه نمایند.


آیت الله عبادی ضمن تقدیر و ابراز رضايت از اقدامات صورت گرفته توسط وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات در حوزه پيام رسان هاي داخلي، توجه به مسئولیت ها و ایفای نقش بيشتر ديگر دستگاه ها را جهت رسيدن به اهداف اين پيام رسان ها  خواستار شد.

ایشان با اشاره به کنترل فضای مجازی در کشور های پیشرفته‌ تصریح کرد: نباید اجازه داد این فضا در کشور به دست دشمنان بیافتد و محتواي مورد نظر آنها در آن منتشر شود، استفاده نادرست از ارتباطات باعث تبدیل این نعمت بزرگ به نقمت میگردد.

به گزارش ناطقان؛ در این دیدار علی دلگیر مدیرکل ICT خراسان جنوبی با اشاره به نقش دستگاه های اجرایی ، جهت حمایت از پیام رسان های داخلی عنوان کرد:  وزارت ارتباطات در این خصوص نسبت به تامین زیرساخت و پهنای باند مورد نیاز، وظیفه خود را به خوبی انجام داده است و انتظار می رود مابقی دستگاه ها مثل صدا و سیما نیز نسبت به فرهنگ سازی و تشویق مردم به سمت این پیام رسان ها ، اقدامات موثری انجام دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین