کد خبر: ۱۳۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
داشتن مو‌هایی براق یکی از عواملی است که سبب زیبایی شما می‌شود و با راهکار‌های طبیعی می‌توانید مو‌هایی براق داشته باشید.
ناطقان: داشتن مو‌هایی براق یکی از عواملی است که سبب زیبایی شما می‌شود و برای رسیدن به آن کار سختی در پیش ندارید و با راهکار‌های طبیعی می‌توانید مو‌هایی براق برای خود به ارمغان بیاورید.

در اینجا به معرفی راهکار‌هایی طبیعی برای داشتن مو‌هایی براق می‌پردازیم.

چای موی شما را براق می‌کند
برای براق کردن مو‌های کدر از مواد طبیعی و مفید استفاده کنید چای یکی از در دسترس‌ترین و ساده‌ترین موادی است که سبب براق شدن موی سر می‌توانید از چای استفاده کنید؛ پس از آنکه چای دم کشید اجازه دهید سرد شود و سپس سرتان را با آن شستشو دهید.



استفاده از عصاره لیمو و سرکه برای براق شدن مو‌ها
استفاده از سرکه و یا عصاره لیموی تازه هم سبب درخشان شدن مو‌های سرتان می‌شود.



عسل سبب مرطوبی و براقی مو می‌شود
برای براق شدن موهایتان می‌توانید از عسل استفاده کنید عسل به خودی خود سبب مرطوب شدن مو‌های سر می‌شود و اگر با آب مخلوط شود مو‌ها را براق می‌کند.



موهایتان را با سرکه سیب ماساژ دهید
۴ فنجان سرکه سیب را با آب مخلوط کنید و آنرا در یخچال قرار دهید و پس از استحمام موهایتان را با این شامپو ماساژ دهید و پس از گذشت چند دقیقه آنرا با آب سرد بشویید.


جوشانده اسپرسو موهایتان را براق می‌کند
جوشانده اسپرسو سبب براق شدن هرچه بیشتر مو‌های سر می‌شود.


جوش شیرین را جایگزین شامپو کنید
جوش شیرین سبب از بین بردن چربی پوست سر می‌شود و به جای شامپو می‌توانید از این ماده استفاده کنید.



از سشوار استفاده نکنید
استفاده مکرر از سشوار و یا اتوی مو سبب از بین بردن درخشنگی مو می‌شود، برای داشتن مو‌هایی شفاف تا جایی که می‌توانید از قرار دادن مو در برابر گرما و حرارت خود داری کنید.

ماسک تخم مرغ و روغن زیتون برای براق شدن مو‌های سر
۲ عدد تخم مرغ را با ۵ قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید و سپس موهایتان را به همراه این ماسک ماساژ دهید این ماسک سبب تغذیه ریشه مو و درخشندگی آن خواهد شد.



ماسک براق کننده موی سر بسازید
برای داشتن مو‌هایی براق و عاری از شوره نصف فنجان مایونز را با ۲ قاشق غذاخوری عسل مخلوط کنید و این ماسک را بر روی پوست سرتان گذاشته و پس از نیم ساعت با شامپویی ملایم بشویید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین