کد خبر: ۱۳۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
شبکه یک سیما برای مخاطبان خود در نوروز ۹۷، بسته‌ای از فیلم‌های سینمایی روز ایران و جهان را به ارمغان آورده است.
ناطقان: فیلم‌های طلای سیاه به کارگردانی محمدرضا ورزی، مثل یک ستاره زندگی کن به کارگردانی زاک براف ، قتل در قطار سریع السیر شرق به کارگردانی کنت براناگ، آسمانخراش در آتش به کارگردانی رینگو لم ، آخرین قربانی به کارگردانی جان مارتین، گمیچی به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا، ماشین جنگ به کارگردانی دیوید میچاد، ببرهای پرنده به کارگردانی دینگ شنگ، زندگی به کارگردانی دنیل اسپینوزا، دانکرک به کارگردانی کریستوفر نولان، ماجراجویان به کاگردانی استفان فانگ، اروند به کارگردانی پوریا آذربایجانی و معجزه در کوهستان به کارگردانی اسکات واو از 29 اسفند تا 13 نوروز 97 از شبکه یک پخش می شوند.

فیلم سینمایی "طلای سیاه " به کارگردانی محمدرضا ورزی قرار است روز سه شنبه 29 اسفند ساعت 22 پخش شود.

اما فیلم سینمایی "مثل یک ستاره زندگی کن" محصول سال 2017 آمریکا روز پنجشنبه 2 فروردین حدود ساعت 16 پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی "قتل در قطار سریع السیر شرق" محصول مشترک فرانسه، انگلیس و کانادر و که سال 2017 ساخته شده است حدود ساعت 16 ، سوم فروردین پخش می شود.

فیلم سینمایی "آسمانخراش در آتش" محصول سال 2016 هنگ کنگ روز شنبه 4 فروردین حدود ساعت 16 پخش می شود.

فیلم سینمایی "آخرین قربانی" محصول سال 2017 محصول مشترک هم یکشنبه 5 فروردین در همین ساعت پخش می شود.

فیلم سینمایی "ماشین جنگ"، به کارگردانی دیوید میچاد و محصول 2017 آمریکا روز سه شنبه 7 فروردین ، فیلم سینمایی "ببرهای پرنده" هم که ساخته چین و محصول سال 2016 این کشور است روز چهارشنبه 8 فروردین ساعت 16 پخش می شود.

فیلم سینمایی "زندگی از دیگر" فیلم تدارک دیده شبکه یک است که روز پنجشنبه 9 فروردین پخش می شود این فیلم محصول مشترک سال 2017 است و همانند دیگر فیلم های نوروزی ساعت 16 پخش خواهد شد.

فیلم سینمایی "دانکرک" هم که محصول مشترک هلند، فرانسه و انگلیس است که در سال 2017 ساخته شده است روز جمعه 10 اسفند پخش می شود.

فیلم سینمایی "ماجراجویان" هم که محصول سال 2017 هنگ کنگ است روز شنبه 11 فروردین پخش می شود.

فیلم سینمایی "اروند" به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی پخش خواهد شد این فیلم به کارگردانی پوریا آذربایجانی محصول سال 1395 است که ساعت 16 پخش می شود.

فیلم سینمایی "معجزه در کوهستان" که محصول سال 2017 کانادا است آخرین فیلم تعطیلات نوروز است که برای بینندگان شبکه یک تدارک دیده شده است و قرار است در روز طبیعت که مصادف با وفات حضرت زینب سلام الله علیها است حدود ساعت 16 پخش می‌شود.

منبع: تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین