کد خبر: ۱۳۳۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴
مشاور مدیرعامل و مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید به تمامی بیمه شدگان، بازنشستگان، مستمری بگیران و کارفرمایان ، از آنان درخواست کرد زمانی که قصد سفر در ایام نوروز را دارند، دفترچه درمانی این سازمان را به همراه داشته باشند.
ناطقان: امیرعباس تقی پور اظهار کرد: به دلیل احتمال نیاز برخی از شهروندان به دریافت خدمات درمانی در ایام تعطیلات نوروزی و همچنین آماده باش مراکز درمانی این سازمان در این ایام، به تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران توصیه می شود در طول زمان مسافرت خود، دفاتر درمانی را به همراه داشته باشند.


وی در ادامه گفت: مسافران نوروزی قبل از سفر، از اعتبار دفترچه های درمانی خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت نیاز، نسبت به صدور، تجدید و تمدید اعتبار دفاتر درمانی خود، اقدام کنند.


ضمن آنکه از تمامی مسافران نوروزی درخواست می شود، کارت ملی خود را به منظور دریافت خدمات درمانی از مراکز ملکی تامین اجتماعی و دفترچه های درمانی را به منظور استفاده از خدمات درمانی در مراکز طرف قرارداد این سازمان، به همراه داشته باشند.


وی ادامه داد: در هر شهر یا شهرستان در سراسر کشور، یک یا چند شعبه و کارگزاری تامین اجتماعی ارائه خدمات تامین اعتبار و تمدید و تعویض دفترچه های درمانی را برعهده دارد که لیست این شعب در مبادی ورودی شهرها و از سوی ادارات کل تامین اجتماعی استانها و یا رسانه های محلی، نسبت به اعلام آنها اقدام  می کنند.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، تقی پور تصریح کرد: لیست شعب آماده خدمات رسانی به بیمه شدگان و همچنین مراکز درمانی در حال آماده باش در سراسر کشور در پایگاه اطلاع رسانی تامین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir و کانال تلگرامی این سازمان به نشانی https://telegram.me/taminnews  اعلام شده است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین