کد خبر: ۱۳۳۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
استاندار کرمانشاه از سفر رئیس جمهوری به این استان خبر داد و گفت: حجت الاسلام دکتر حسن روحانی روز سه شنبه 29 اسفند به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و افتتاح چند طرح تولیدی، خدماتی و کشاورزی به کرمانشاه سفر می کند.
ناطقان: هوشنگ بازوند عصر دوشنبه در گفت و گویی خبری اظهار کرد: قرار است دکتر روحانی در این سفر که تعدادی از وزرا و اعضای کابینه ایشان را همراهی می کنند، از 2 روستای زلزله زده شهرستان های سرپل ذهاب و قصرشیرین بازدید و با مردم دیدار و گفت و گو کند.
وی افزود: شرکت در شورای اداری استان، دیدار با خانواده جانباختگان از زلزله آبان ماه و افتتاح چند طرح خدماتی، کشاورزی و تولیدی از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهوری به این استان است.
بازوند تاکید کرد: چند نفر از وزرا و اعضای کابینه در این سفر رئیس جمهوری را همراهی می کنند و قرار است به شهرستان های مختلف استان سفر کنند.
استاندار کرمانشاه یادآور شد: افتتاح خط راه آهن کرمانشاه عیدی رئیس جمهوری به مردم این استان است.
بازوند همچنین از دیدار صمیمی خانواده‌های جانباختگان زلزله ۷.۳ دهم ریشتری سرپل ذهاب با رئیس جمهوری خبر داد و گفت: دکتر روحانی تحویل سال ۹۷ را در کنار خانواده‌های عزادار زلزله غرب استان خواهد بود و از همانجا با مردم کشور نیز سخن خواهد گفت.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری 23 آبان سال جاری 2 روز پس از وقوع زلزله 7.3 دهم ریشتری غرب کشور برای اطلاع از روند امداد رسانی در مناطق زلزله زده به شهرستان سرپل ذهاب سفر کرده بود.
وی در این سفر علاوه بر بازدید از مناطق زلزله زده در نشست مدیریت بحران استان کرمانشاه همراه با برخی از اعضای هیات دولت شرکت کرد.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود 90 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
منبع: ایرنا
برچسب ها: روحانی ، کرمانشاه ، سفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین