کد خبر: ۱۳۳۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
گل خشک شده بابونه یکی از دارو‌های گیاهی باستانی است که به لطف آنتی اکسیدان‌های مبارزه کننده با سرطان، مزایای بسیار زیادی برای بدن دارد.
ناطقان: گل خشک شده بابونه یکی از دارو‌های گیاهی باستانی است که به لطف آنتی اکسیدان‌های مبارزه کننده با سرطان، مزایای بسیار زیادی برای بدن دارد. آنتی اکسیدان‌های ضروری و حیاتی بابونه در روغن این گیاه نیز پیدا می‌شود و می‌تواند مزایای بسیار زیادی داشته باشد. بابونه به عنوان یک داروی جایگزین با عوارض جانبی اندک، سال هاست که به عنوان چای، عصاره و اشکال ارایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خواص اثبات شده گل بابونه:

گیاه بابونه عضوی از خانواده Asteraceae/Compositae است. دو نوع بابونه وجود دارد که امروزه در پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد: بابونه آلمانی و بابونه رومی. چای و عصاره بابونه در سرتاسر جهان به فروش می‌رسد. یک فنجان چای بابونه دو کالری، دو میلی گرم سدیم دارد و هیچ کلسترولی در آن دیده نمی‌شود. بابونه عمدتا برای بهبود شرایط مختلفی به کار می‌رود که از جمله آن‌ها می‌توان به شرایط زیر اشاره کرد:

مبارزه با اضطراب و افسردگی
مبارزه با آلرژی
دارای خاصیت ضد التهابی است
درمان اسپاسم‌های عضلانی
درمان طبیعی PMS و سایر اختلالات قاعدگی
درمان بی خوابی
درمان اختلالات پوستی
درمان زخم
درمان طبیعی آرتریت و مسکن روماتیسم
درمان خانگی برای هموروئید
 
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین