کد خبر: ۱۳۳۳۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰
یک فوق تخصص آلرژی در خصوص مواد غذایی که می‌تواند سبب افزایش حساسیت فصلی افراد شود خاطرنشان کرد: مصرف گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، ماهی، تخم مرغ، میوه خشک شده و ... می‌تواند سبب تشدید حساسیت‌های فصلی افراد شود.
ناطقان: علی مرادی گفت: با شروع فصل بهار، بسیاری از افراد دچار آلرژی‌های فصلی شده و علت آن نیز افزایش گل و گیاه در این فصل است.
 
وی افزود: افرادی که مبتلا به آلرژی هستند باید در فصل بهار از تردد در اماکن پر گل و گیاه از جمله جنگل ها، بوستان‌ها و ... خودداری کنند.
 
این فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی با اشاره به مضرات غذا‌های حاوی چربی‌های اشباع شده برای افراد مبتلا به آلرژی‌های فصلی اظهارکرد: غذا‌های حاوی چربی‌های اشباع شده سبب تضعیف در سیستم ایمنی بدن شده و منجر به تشدید آلرژی می‌شوند.
 
مرادی در رابطه با علائم حساسیت‌های فصلی تصریح کرد: فردی که مبتلا به حساسیت فصلی است درگیر آبریزش بینی، سرفه، خارش پوست و گلو شده و گاهی این علائم بسیار شدید می‌شود.
 
وی در خصوص مواد غذایی که می‌تواند سبب افزایش حساسیت فصلی افراد شود خاطرنشان کرد: مصرف گوجه فرنگی، فلفل، بادمجان، ماهی، تخم مرغ، میوه خشک شده و ... می‌تواند سبب تشدید حساسیت‌های فصلی افراد شود.
 
این فوق تخصص آلرژی و ایمونولوژی بالینی با تاکید بر لزوم مراجعه افراد مبتلا به حساسیت‌های فصلی به پزشک اذعان کرد: افرادی که مبتلا به سرما خوردگی‌های فصلی هستند باید به پزشک مراجعه کرده تا با دریافت دارو و اسپری‌های مخصوص از تشدید حساسیت آن‌ها جلوگیری شود.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین