کد خبر: ۱۳۳۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان از کنسل شدن پروازهای خرم‌آباد- تهران و مسیر بالعکس به دلیل به حدنصاب نرسیدن مسافران این پروازها خبر داد.
ناطقان: با اشاره به وضعیت پروازهای فرودگاه خرم آباد اظهار داشت: بر اساس اعلام مدیر فرودگاه خرم آباد، پروازهای خرم آباد- تهران و بالعکس در این فرودگاه از سوم تا سیزدهم فروردین ماه ۹۷ کنسل شده است.

وی با بیان اینکه در این روزها فروش بلیت صورت نمی گیرد، تصریح کرد: علت کنسل شدن پروازها، نبود متقاضی و به حد نصاب نرسیدن مسافران پروازهای این شرکت ها اعلام شده است.



سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه دفاتر فروش بلیت هواپیما نیز این موضوع را اعلام کرده اند که متقاضی برای پروازهای خرم آباد- تهران و مسیر بالعکس نداریم، افزود: به همین دلیل شرکت های هواپیمایی پروازهای خود را به سمت خطوط پر تردد سوق داده اند.

آریایی همچنین به پروازهای خرم آباد- مشهد و بالعکس اشاره کرد و گفت: این پروازها روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته به صورت منظم برقرار است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب مردم لرستان از پروازهای مشهد، خاطرنشان کرد: این استقبال به حدی چشمگیر بوده که ظرفیت همه پروازهای مشهد در ایام نوروز تکمیل شده است.

منبع: مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین