کد خبر: ۱۳۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
جلسه هماهنگی ادامه عملیات جست‌وجو و انتقال پیکر مسافران پرواز تهران–یاسوج با حضور رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار و در این جلسه از امدادگران حاضر در ارتفاعات دنا تقدیر شد.
ناطقان: سلیمی با اشاره به اینکه این نجاتگران بهترین دقایق آغاز سال ۹۷ را که همگان در کانون گرم خانواده هستند در بدترین شرایط آب و هوایی و زیستی گذراندند، گفت:به نمایندگی از رئیس جمعیت هلال احمر به شما نجاتگران پر تلاش خداقوت می گویم. کار شما در جهت تحقق شعار تسکین آلام بشری، بسیار شایان تقدیر است.

براساس گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر در این جلسه رئیس سازمان امداد و نجات با اهداء لوح تقدیر و هدیه‌ای به رسم عیدانه از ۱۴ نفر نجاتگر جمعیت هلال احمر که لحظه سال تحویل ۹۷ را در ارتفاع ۴۲۰۰ متری در حال انجام وظیفه بودند؛ تقدیر و تشکر کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین