کد خبر: ۱۳۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
خانواده های پنج نفره، 460 هزار تومان مستمری دریافت می کنند که با 220 هزار تومان از محل هدفمندی یارانه ها و افزایش 10 درصدی مستمری طی سال جاری به 700 هزار تومان می رسد.
ناطقان: معاون وزیر رفاه و رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: مستمری مددجویان در راستای عدالت اجتماعی و کاهش نابرابری ها، امسال 10 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

انوشیروان محسنی بندپی افزود: دولت و سازمان بهزیستی کشور پس از سال ها نسبت به افزایش مستمری مددجویان اهتمام ورزید و مستمری خانواده های یک نفره از 53 هزار تومان به 148 هزار تومان، مستمری خانواده های دو نفره از 61 هزار تومان به 250 هزار تومان و مستمری خانواده های پنج نفر به بالا از یکصد هزار تومان به 460 هزار تومان افزایش یافت.

وی خاطرنشان کرد: خانواده های پنج نفره، 460 هزار تومان مستمری دریافت می کنند که با 220 هزار تومان از محل هدفمندی یارانه ها و افزایش 10 درصدی مستمری طی سال جاری به 700 هزار تومان می رسد که این افزایش از 100 هزار تومان به 700 هزار تومان در راستای کاهش نابرابری ها صورت گرفته است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین