کد خبر: ۱۳۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۲
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی به خواص بسیار «چای دارچین» اشاره و توصیه کرد، افراد برای رفع خستگی روزانه از این نوشیدنی در ساعات کاری استفاده کنند.
ناطقان: هانیه ناصری، با بیان اینکه افزودن دارچین به چای با خواص بسیاری همراه است، این نوشیدنی را بسیار مفید برای رفع خستگی دانست و افزود: این نوشیدنی سردردهای ناشی از مشغله کاری را از بین برده و خستگی ذهن را کاهش دهد.

وی افزود: این نوشیدنی همچنین تسکین دهنده و از بین برنده فشارهای عصبی است.

این کارشناس گیاهان دارویی تصریح کرد: همچنین مصرف چای دارچین تا حد بسیاری در پیشگیری از ابتلا به میگرن نیز موثر  است.

ناصری مصرف چای دارچین را بسیار موثر در کاهش قند خون در مبتلایان به دیابت عنوان کرد و افزود: افراد برای پیشگیری از بیماری قند خون نیز می‌توانند از چای دارچین استفاده کنند.

وی افزود: همچنین مصرف چای دارچین از روماتیسم پیشگیری کرده و ریسک ابتلا به فشار خون را نیز کاهش می‌دهد.

ناصری چای دارچین را یک آنتی باکتری طبیعی عنوان کرد و گفت: چای دارچین در روده‌ها مانع تشکیل نیتروزآمین می‌شود و سیستم روده‌ای را تقویت می‌کند.

وی با اشاره به وجود تعداد زیادی آنتی اکسیدان با فرمولهای متفاوت در دارچین، گفت: مصرف چای دارچین می‎تواند بدن را مقابل سرطان مقاوم کند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین