کد خبر: ۱۳۴۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
مرد 37 ساله‌ای که جسدش در یکی از اتاق‌های پانسیونی در تهران کشف شده بود پرونده‌ای جنایی را رو به روی کارآگاهان آگاهی قرار داد.
ناطقان: چهارم فروردین ماه سال جاری بود که ماموران کلانتری 120 سیدخندان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت خبر از مرگ مشکوک مردی جوان در پانسیونی در خیابان لاله دادند.

گزارش اولیه ماموران نشان می داد که ساکنان پانسیون با استشمام بوی گندی که از اتاق مربوطه می آمده پی به فوت شدن این فرد برده بودند.

سریعا پس از این بازپرس جنایی تهران در محل کشف جسد حاضر شد و تحقیقات اولیه در این زمینه کلید زده شد.

تحقیقات نشان می داد صاحب جسد مردی 37 ساله است که یک جای زخم نیز روی پیشانی اش به جا مانده بود.

با حضور تیم تشخیص هویت آگاهی و پزشکی قانونی مشخص شد علت فوت جراحت وارده به سر نبوده و تحقیقات در مرحله بعدی نشان داد که این مرد چند روز در پانسیون سکونت داشته است.

در تحقیقات بیشتر مشخص شد مرد جوان پیک موتوری بوده و با کشف قرص برنج در محل کشف جسد ابتدا تصو بر این بود که وی خودکشی کرده و به زندگی خود پایان داده است.

در محل کشف جسد چندین چاقو و قمه نیز کشف شد و از آنجایی که لباس های مقتول خونی بود قرار شد برای مشخص شدن حقیقت ماجرا جسد به پزشکی قانونی فرستاده شود و با دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران تحقیقات در این زمینه در جریان است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین