کد خبر: ۱۳۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
رئیس‌جمهور روسیه با بیان اینکه داعش در سوریه شکست خورده، درباره احتمال عملیات تروریستی در برخی نقاط جهان هشدار داد.
ناطقان: «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که گروه تروریستی داعش در سوریه به طور کامل شکست خورده است.

پوتین که برای دیدار سه‌جانبه با سران ایران و ترکیه در آنکارا به سر می‌برد، گفت: «داعش در سوریه شکست خورده است. اما هنوز توان تخریبی خود را داشته و می‌تواند در برخی از نقاط جهان عملیات کند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک» وی طی پیامی به کنفرانس امنیتی مسکو توضیح داد: «دیگر ساختارهای افراطی نیز خطر بزرگی هستند...پس لازم است که برای حفظ این دستاوردها در نبرد با تروریسم و ممانعت از گسترش بیشتر تهدید، به ایجاد شکل‌های جدیدی از همکاری‌های چندجانبه فکر کنیم».

رئیس‌جمهور روسیه روز سه‌شنبه برای دیدار با «حسن روحانی» و «رجب طیب اردوغان» همتایانی ایرانی و ترکیه‌ای خود وارد آنکارا شد. دیدار این سه نفر در ادامه مذاکرات صلح سوریه در آستانه و سوچی و یافتن راهکاری برای پایان دادن به این بحران است.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین