کد خبر: ۱۳۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
معاون باشگاه استقلال تهران اعلام کرد که مذاکرات با «وینفرد شفر» سرمربی این تیم بسیار مثبت بوده است و به احتمال بسیار زیاد او فصل آینده هم سرمربی آبی پوشان تهرانی خواهد بود.
ناطقان: 'پندار توفیقی' در خصوص تمدید قرارداد شفر گفت: در حال حاضر مذاکرات بسیار خوبی را با این مربی آلمانی آغاز کردیم و با توجه به مثبت بودن این مذاکرات و علاقه بسیار زیاد او به باشگاه، پیش بینی می کنم که قرارداد وی تمدید شود.

وی در رابطه با شایعات اخیر در خصوص پیشنهاد برخی باشگاه ها به بازیکنان اصلی استقلال، ادامه داد: باشگاه استقلال مذاکرات خود را با تمامی بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد آغاز کرده و مطمئن باشید ما هم سعی خواهیم کرد در این بازار رقابتی بازیکنان کلیدی خود را حفظ کنیم.

معاون باشگاه استقلال در خصوص عملکرد خوب این تیم در نیم فصل دوم لیگ نیز اظهار داشت: استقلال از روز نخست لیگ پتانسیل بسیار زیادی برای موفقیت داشت اما بدشانسی در ابتدای فصل گریبان ما را گرفت. خوشبختانه از زمان حضور شفر توانستیم به شرایط ایده آل بازگردیم و امروز باشگاه استقلال و هواداران ما از عملکرد او رضایت کامل دارند.

وی تصریح کرد: برای فصل آینده برنامه های بسیار خوبی داریم و اطمینان داشته باشید این تیم برای قهرمانی در لیگ و موفقیت در آسیا برنامه ریزی مفصلی تدارک دیده است.

توفیقی با اشاره به برنامه های این باشگاه برای فصل آینده، اظهار کرد: هدف اول ما حفظ استخوان بندی اصلی تیم است و همچنین اردوهای بسیار خوبی برای قبل از فصل در نظر خواهیم گرفت.

وی در خصوص اینکه گفته می شود یکی از شروط سید حسین حسینی دروازه بان استقلال برای ماندن در این تیم جدایی سید مهدی رحمتی است، گفت: از هواداران خوب استقلال می خواهم تحت هیچ عنوان به این حواشی توجه نکنند و خوشبختانه رابطه این دو بازیکن بسیار صمیمی است.
منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین