کد خبر: ۱۳۴۸۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با اشاره به قتل زنی به دست همسرش با تیر گفت: زن مجروح شده از ناحیه گردن جان خود را از دست داد.
ناطقان: باقر بهرامی در ارتباط با آخرین وضعیت زنی که به وسیله همسرش از ناحیه گردن با تبر دچار مصدومیت شده بود، اظهار کرد: این فرد به علت شدت صدمات وارده بعد از انجام اقدامات در اتاق عمل به ICU منتقل و در آنجا به علت شدت صدمات وارده جان خود را از دست داد.

وی با اشاره به اینکه این زن پس از مجروح شدن از ناحیه گردن به همراه همسرش به بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه انتقال یافته بود، عنوان کرد: این زن در یکی از محله‌های ارومیه از ناحیه گردن به وسیله تبر مجروح شده بود که مسبب این اتفاق هم همسر متوفی بوده است.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: این فرد پس از مجروح ساختن همسر خود با طناب اقدام به خودکشی می‌کند که با اقدام به موقع همسایه‌ها فرد از مرگ نجات یافته و پس از دستگیری به همراه زنش به بیمارستان منتقل می‌شود.

وی در ارتباط با خبر منتشر شده در ارتباط با خودکشی یکی از دانشجویان در ارومیه که گفته می‌شد پس از چند روز در کما بودن دیروز در بیمارستان جان خود را از دست داد، خاطرنشان کرد: گزارشی در این مورد تاکنون به ما اعلام نشده است.

بهرامی با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی ۱۱ کمپ از طرف مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان راه‌اندازی شده بود، افزود: در این مدت در مجموع ۳ هزار و ۶۴۸ مورد ماموریت در سطح استان انجام شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه ۳۷۱ مورد ماموریت ترافیکی جاده‌ای در سطح استان انجام شده است، ابراز داشت: در این گونه ماموریت‌ها ۴۹ درصد افزایش وجود دارد و تعداد مصدومان در این حوادث با ۵۱۸ نفر برابر با ۵۸ درصد افزایش بوده است و تعداد مصدومانی که در این مدت در بیمارستان بستری شده‌اند برابر با ۴۵۴ نفر بوده که ۷۲ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشته است.

منبع: فارس
برچسب ها: تبر ، همسر ، قتل
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین